tirsdag den 24. juli 2012

Just ordered - Bracelet and face cleaning


Hot!Vintage Double Skull Punk charms Gothic Metal Cuff Bangle Bracelet 
Har bestilt et af disse armbånd i sort og et i sølv. De koster omkring 8kr stykket. Du kan købe dem lige her!

A3900 6 x Herbal Deep Nose Pore Cleansing Strips Blackheads 
Dette er noget lidt andet end det jeg normalt poster, men synes alligevel lige at i skal se hvad jeg også har brugt mine penge på. Det er lidt et sats, for jeg har ingen idé om det virker. Men det kan man vel altid finde ud af! 6 stk. koster 7,5kr. De kan købes lige her!

4 kommentarer:

  1. Super fede armbånd!! Kom gerne lige med et feedback på de strips :) Natasha

    http://best-of-ebay.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg bestemt også! Og så er de jo billige:-) Jeg skal nok komme med feedback på dem, når jeg en gang modtager dem og får dem afprøvet.

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg må indrømme, at jeg faktisk kun har prøvet det en gang, da jeg synes, at det har en lidt sjov lugt. Men ved ikke helt hvordan de "rigtige" af dem lugter, så..:) Det var lidt svært at få af igen, så føler ikke rigtigt at de virkede. Men det kan jo også have noget at gøre med, at jeg måske ikke har smurt et tykt nok lag på:) Men altså, du kan da prøve at kaste dig ud i det!

      Slet