fredag den 14. december 2012

Shoes

I har sikkert allerede lagt mærke til, at der ikke er specielt meget aktivitet på bloggen. Det skyldes at jeg har ret travlt med skole og arbejde for tiden, men altså også manglende kreativitet. For jeg ved jo slet ikke hvad i helst vil have ebay-tips med. Så jeg vil bare høre, om i har nogle specielle ønsker. Hvad siger i?
Men når jeg ikke ved hvad i gerne vil se, så må jeg jo selv finde kreativiteten frem og så vise jer disse ret fine sko. De koster ca. 285kr lige her!

8 kommentarer:

  1. sportstøj, ting til hjemmet/værelset, elektronik tilbehør (fx. iphone covers), dyr ting vs. ebay (altså finde en ebay udgave, som minder om, ikke kopi, men er inspireret af en dyrere ting :-) ) skolesager (fx. blyanter søde blokke osv.) Accessories :-)
    elsker din blog! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for idéerne! Det vil jeg huske på:)
      Tak skal du have:)

      Slet
  2. Det er simpelthen sådan nogle lækre ting du ofte finder! Jeg kan rigtig godt lide din blog og følger den fast :) Tjek også meget gerne min hvis du gider. Jeg har også nogle gange nogle Ebay ting.
    www.Jbergstroem.blogspot.dk
    Hilsen Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tak for det! Det er altid rart at vide, at der er nogle som kan lide det man bruger tid på:)
      Det kan du tro at jeg vil!:)

      Slet
  3. jeg synes, din blog er absolut fantastisk. jeg har først lige opdaget den nu, men wow, hvor har du fundet mange hamrende fine ting. ja. bare lidt rosende ord til dig, fordi du fortjener det, og fordi man godt kan få brug for sådan noget engang imellem.

    SvarSlet